vart går gränsen mellan gris och galt

eller är alla i grund och botten svin?

En 10 dagars vecka är förbi och jag saknar den inte, inte ens den plågsamma låt som gått på repeat och som någonstans bara fastnat till hälften i min hjärna. Tur att man inte längre har tentor att tänka på för då hade jag nog lärt mig hela låten utantill. Har nu bara en tenta kvar att få svaret på sen är det farväl till livet på hälsovetarbacken.


Att bygga en bläckfisk är mer känsloladdat än man kan tro, att Paul kan välja mellan sthlm och gbg är ganska tydligt efter skärsår i ansiktet, en fruktansvärd sminkning och ett ändlöst buande längs gatorna i min stad. Men jag fick åtminstone en bild från det hela.



Jag må ha spenderat lite för mycket tid med en bläckfisk förra veckan,  så den här veckan handlar det bara om val, eller flera val - storstadens södermanland, landsbygdens skåne eller kustensbyarnas halland.. Eller varför inte burträsk? Folkhögskola mig hit och folkhögskola mig dit, varför måste jag välja själv? Kan inte skolorna säga hmm.. vi vill ha dig här och vi betalar biljetten åt dig. Eller kan jag få gå på alla samtidigt?

Återkommer med mitt beslut, men åsikter och reflektioner mottages mer än gärna.

Nu ska här sovas, har en dejt med väckarklockan imorgon och den är för tidig för att det ska vara snällt. Men frukost i soluppgång är inte helt fel trots att jag beter mig som en zombie resten av dagen..

God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0