strålande

Jag utlovade en hand och en hand ska ni få..

I helgen, rättare sagt, i fredags gick spexets premiär av stapeln. Jag hade lyckats nästla mig in i sysektionen och fick ett ganska så mäktigt uppdrag, en avgörande del i slutscenen där en handskes innehåll bringar förundran och skräck. Då en herr R visar sig bära en förunderlig hand..







bör tilläggas att handen är anatomiskt korrekt - äntligen har jag fått nytta av anatomin! 


Morgondagen bjuder förhoppningsvis på jobb, livet som vikarie är ganska ovisst men passar mig fint. Om tid finnes lär fler bilder på galenskaper och syprojekt läggas upp..

i sinom tid, mina vänner - man måste ju få längta lite ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0