sådan dator sådant liv...

Ojoj antingen har jag tappat det eller så kan jag ju alltid skylla på att internet är lika trofast som en överkörd padda...
Ena dagen ringer man till comhem och ber på sina bara knän, letar efter osynliga knappar och söker efter onåbara hemsidor. Andra dagar så leker livet, solen skiner genom fönstret och internet spinner som en katt.

Vad har hänt sen sist? Hmm, antagligen har någon undrat eftersom antalet besökare har varit som en kopia ur matte c bokens andragradsekvationer.

Det första som slår mig är att toppen på blogg.se är ändrad FEBBS är i toppen, på min tid - för mindre än en månad sen var det FATTYBOM som regerade... tänk vad tiderna förändras.

Sen min födelsedag och ett av tidernas bästa barkalas har projektarbetet varit en del av mitt liv likaså Veronica Mars, trots dåliga slagsmålsscener och lite överkarakteriserade blonda bimbos så är jag fast och har varit fast sen första pilotavsnittet släpptes.

Har även varit en tur till den stora staden där allt inte riktigt gick som planerat, kalla mig blond men jag hade en förhoppning om att snön skulle varit borta - 08or har väl hårtorkar? Att få strosa längs soldränkta gator och förvånas över hur tätt kändisar och vårblommor poppar upp ur ingenstans. Men nej då, tåget dit, 6,5 timmar utan ström, tunn pizza när man är som hungrigast för att inte tala om vädret... skitkallt, snxödrivor och duggregn - som sista dagen förvandlades till snö, snö och åter snö, vad hände med våren?
J var med och han klarade morbrorns kalas finfint - släkten P kan ibland vara en pina men de skötte sig ovanligt bra, min far inkluderad.

det sägs att de sista månaderna ska gå fort, men den här veckan har varit lite för långsam för min smak. jag vill ha bekymmerslösa dagar, solsken och fågelkvitter!








xoxo

y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0