årets första...

antar att det är en obligatorisk grej att lägga upp ett "2010 blir året så detta ska hända, göras, fixas.."


fotograf f. http://fannywe.blogg.se/index.html

så..

2010 blir året då

körkortsdrömmen blir verklighet
jag tar studenten!
jag skaffar skype bara föra att
jag kopierar f´s bloggidéer ännu mer än vad jag tidigare gjort
får den naturliga färgen i hela håret, istället för halva
jag förhoppningsvis har ett extrajobb med bra betalt som gör att...
... jag fikar på stans mysigaste caféer
skapar något som ett halvår senare blir en fluga (som alltid)
jag måste bestämma mig för vad jag vill bli...
bilar med j till de övre delarna av Sverige
får räls i hela munnen..

och antagligen en massa massa mer..


men i morgon, alltså senare idag ska en syster firas, en utställning besökas, förhoppningsvis en present köpas, en del av ett arbete bli klart och en fika.. ...utföras? den ska tydligen enligt j innehålla en mystisk liten lustig grej..


Kommentarer
Postat av: Marie

Fantastiskt fint fotograferad bild på dig! Hälsa fotografen det.

(Är det Liseberg? undrar "okunnig stockholmare" och önskar allt gott under 2010.)

2010-01-03 @ 11:22:12
URL: http://enovantadglanta.blogspot.com
Postat av: Fanny

Fotografen är inne på ylvas blogg 55 gånger om dagen ;) tack och y jag ser fram emot café-biten bland annat, även om det ser ut som om jag får leva på resterna av studiebidraget ;)

2010-01-03 @ 13:50:30
URL: http://fannywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0