är detta en buss eller en spårvagn?

årets kallaste månad är på väg... fönsterbytesombyggnaden har dragit ut på tiden och övningskörningen ligger på is. varför är januari alltid så grå?

hade en otroligt produktiv helg, j var bortrest med familjen så symaskinen höll mig sällskap och när söndagen kom kände jag mig som en riktig hemmafru. hann dessutom med en fika på brogyllen med f där samtalsämnena kastade oss 5 år framåt i tiden..  värt att skrivas ett inlägg om
http://fannywe.blogg.se/2010/january/te.html

i kväll är tredje teorilektionen och temat är inre säkerhet, drivsystem, hur man tvättar bilen och annat som för min familj är helt ointressant.. härligt att det är en 70 sidor att läsa och alla kursiva ord är som grekiska. och i morgon ska overallen på och ylva persson ska byta däck, peta på motorn och kolla obehagliga vätskor.. dessutom fyller L år

på onsdag blir det förhoppningsvis skivmöte med ännu mer tekannor på brogyllen, på torsdag går bussen till kungälv för att lära mig köra i höger körbana, något jag märkt att jag har svårt med under de två körlektioner jag tagit. på fredag får sticky besök av 7 ungdomar med snörda dansskor och på lördag blir det L´s födelsedagsbjudning.
söndag är ägnad åt filmfestival och j som fyller 19.

men idag är det bara måndag, helgen bara susade förbi och dagens håltimma är inte något jag längtat efter. det är sådana dagar som den här man blir lycklig av blonda kommentarer, "är detta en buss eller en spårvagn?" är en kommentar som j hörde nu i morse när han satt på trafikfordonet 16..

Kommentarer
Postat av: Fanny

lycka till med teorin! och du kan alltid trösta dig med att du trots allt kommit längre än mig med körningen :b

2010-01-25 @ 16:23:11
URL: http://fannywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0