sportlov..

äntligen ledig.. men på något sätt känns det inte som att jag är ledig, lite för mycket stress över filosofi, karaktärsskapande och projketarbete... dessutom ett naturkunskapsarbete att skriva som jag inte ens påbörjat, suck!



Längtar tillbaka till tiden så lov var lov och min familj åkte iväg till orter där snön låg orörd och skolarbeten inte fanns...

men lovet började finfint.. en kväll med jens, joel kinnamann och en gigantisk popcorn - kan det bli bättre än så?

Lördagen bjöd på smulor i sängen, Public Enemies och en stor städning av rummet - för att sedan bli en kväll ute på landet med mario kart 64 på projektorn..

idag blev dag blir det alla hjärtans dag utan pojkvän i möndal med middag och färgfilm.. om jag nu får bränt filmen - tycker inte om min dator, kan bero på att jag slagit sönder en tangent, kopplat bort internet och nu börjar få ont om tid till min spårvagn..

xoxo

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; för det första så redigerar jag inte mina bilder och om jag gör det så ändrar jag bara ljuset.

Jag har ännu inte skrivit ett inlägg idag så jag har inte hunnit länka vinnaren.

Nöjd med dina svar?!

2010-02-15 @ 15:22:06
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Anonym

väldigt nöjd ;)

2010-02-16 @ 20:05:47
Postat av: HÅKAN

YLVA DU SKA FÅ FAN FÖR DET HÄR! OTROGEN MED FOTOGRABBEN!

2010-02-18 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0