dött internet och ännu ett år som gått

i söndags, alltså dagen då mitt internet fortfarande låg dött på botten av en fyrkantig burk, så fyllde Puketorps tvillingar år...

jag var där, men eftersom det samtidigt var dagen då jag blev presenterad för släkten Johansson vågade jag inte ta med någon kamera.. får väl flörta med morfadern som hade större och bättre kamera än schillerskas foto c elever..

på kvällen blev det ett besök på filmfestivalen som hade invigning i fredags.. vilket hörs tydligt på kvällarna - då de nya fönstren är sämre isolerade och partytältet bakom draken har musik fram till läggdags

i dag var det åter igen körkortsteori, börjar nästan förstå hur saker och ting hänger ihop.. fick trots allt sätta på ett vinterdäck på garagelektionen så när mannen började prata om slitna däck så visste jag allt - kände mig sååå duktig..


födelsedagsbarnen, snodde bilden ifrån e´s blogg eftersom den är så typiskt svensk, traditionsenlig och julstämningsspridare..
har börjat komma underfund med att det inte kommer att bli vår på ett tag så jag får hänga tillbaka vårjackan i garderoben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0