frukta ej mina kära!

tiden för bloggvärldens alla små krypin håller på att rinna ut i sanden, tiden för de bloggande har sinnat då de fått fullt upp med inhandlande av kurslitteratur, långa föreläsningar och ett antal snabbkaffe på stående fot..

men jag tänker stå ensam kvar när stormen dragit förbi, mig blir ni inte av med!


En vacker dag sätter jag mig ner och berättar om en underbar resa jag gjorde nu i sommar med en pojke vid namn j. Det vi behövde var ett fordon på fyra hjul, ett tält och två tankar bensin... vad som hände sen är en historia som förtjänar en sömnlös natt.






rest in peace lisagbg.blogspot.com och fannywe.blogg.se ni förgyllde långa gråa dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0