Idag kom snön..

Idag kom snön…

hade min sista redovisning, mitt sista prov och min sista lektion idag, allt ihop tryckt till två ynka lektioner. Den ena flummades sönder och den andra dansades det igenom..

känns rätt skönt att få inviga det inofficiella jullovet med snö, trotts att första snön kom i helgen och även första snöbollskriget, men Lisebergs ihop packade snöhög är inget mot det kriget som ska utspelas mellan mig och fönstergubbarna imorgon om de inte slutar parafrasera paranormal activity… har tröttnat på att de krafsar i väggarna, att jag väcks av ett par ben som går förbi fönstret och att de har satt en hallogenlampa, som de av någon anledning tänder vid sextiden, som lyser rakt in ansiktet på mig. Men värst är att jag inte längre kan gå ut på ställningen – måste antingen falla två meter ner eller hoppa över avgrundsdjupet till ställningen som är framför grannens fönster… och plasten som avskärmar mig från omgivningen ska tydligen sitta ännu längre nu, kommer inte få se ut för ens när vårblommorna slår ut.. slår blommorna ut i stan? Har sätt en och en annan maskros men den växten är lika odödlig som Salanders halvbror.

Har kommit på ett nytt sätt att finansiera mitt liv, köpa skor – förstöra skor – lämna tillbaka skor – få pengarna tillbaka… - köpa nya skor…

Blev av med mina favoritskor på detta sätt, kändes hemskt att skiljas ifrån dem, de var helt perfekta men när andra paret skor går sönder på samma sätt som de första och killen i kassan påpekar att man inte ska köpa sådan skit så kanske man borde tänka om… men jag saknar dem fortfarande!

 

Eftersom en blogg inte är en blogg utan dagens outfit så kommer de, både ute och inne..

kjolen är sceondhand likaså koftan, linnet är hm och örhängena en julklapp från l.
jackan är från stadium, väskan från lindex, mössan från indiska och halsduken från en herravdelning i någon random affär...



Kommentarer
Postat av: Fanny

you are made to blogga ;) puss!

2009-12-17 @ 14:33:29
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så klart jag är... tyvärr kommer bara inspirationen på natten, men nu är det jullov och då finns det ingen skillnad på natt och dag

2009-12-17 @ 15:12:40
Postat av: Fanny

Nej, du har fixat så att du kan ha större bilder, det är precis vad jag har försökt ordna men jag lyckas inte... snyggt i alla fall!

2009-12-17 @ 23:47:22
URL: http://fannywe.blogg.se/
Postat av: Anonym

jens försökte fixa lite hightek grejer med koder och annat oförståligt men bredare biler klarade jag faktiskt själv duktig som jag är:p

2009-12-20 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0